Avatar billede blanken Praktikant
22. december 2006 - 15:11 Der er 1 løsning

Kaspersky firewall og CS

Hey

Jeg troede lige, at jeg havde løst alle mine problemer omkring spillet CS.

Men min firewall driller. Er der nogle der har CS og samtidig også Kaspersky, der kan fortælle mig hvilke filer jeg kan acceptere igennem Kaspersky, så spillet kan køre.

Lige nu har jeg problemer med at åbne browser. Kan kun hvis jeg sætter sikkerhedsniveauet til det laveste - og det er jo ikke holdbart.
Avatar billede blanken Praktikant
23. december 2006 - 00:55 #1
Glædelig jul til alle - jeg starter på en frist i det nye år.