Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
21. december 2006 - 19:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre lyd for modtagelse af besked

Har en nokia 5500 med symbian s60. Jeg har nu rodet en del rundt, og kan stadigt ikke finde ud af hvordan man sætter sin egen melodi som tone ved besked... -er dette overhovedet muligt?
Avatar billede fxj Juniormester
28. december 2006 - 14:49 #1
Du skal i Menu => Værktøjer => Profiler
Her kan du have forskellige profiler på telefonen og hver profil kan have sit eget sæt ringetoner/beskedtoner
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
06. januar 2007 - 14:59 #2
Så langt var jeg kommet (fik det desværre ikke med i beskrivelsen, sorry) men når jeg gar ind for at instille beskedtonen er der kun de melodier som var med telefonen, og jeg kan ikke vælge at opdatere, eller selv lede efter andre...
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
05. marts 2008 - 13:30 #3
Det er en nødvendighed at tonen ligger i telefonens hukommelse for at den kan indstilles som sms-beskedtone