Avatar billede ruz.dk Nybegynder
23. maj 2001 - 11:05 Der er 7 kommentarer

sms i asp

jeg er ved og lave en sms side, og har lavet den i html, men vil gerne ha den til og være lidt mere lækker rent grafikmæssigt og funktionsmæssigt, skal den så laves i asp? eller...
håber meget i kan hjælpe mig... (det skal lige siges jeg fatter aller en ski af asp, så hvis der er nogen der i forevejen har lavet hvad jeg har gang i, må de meget gerne sende det t mig :) VH RuZ
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. maj 2001 - 11:07 #1
behøves vi flere sms-sider?
Avatar billede keysersoze Guru
23. maj 2001 - 11:18 #2
du skal passe meget på med ikke at blande ting sammen!

html, asp og for den sags skyd også php er sprog der skaber en hjemmeside og får den til at virke... grafik er noget helt andet - i hvert fald hvis man vil ud over de normale firkanter som frames eller tabeller kan give.

www.activeserverpages.dk samt www.netcoders.dk er der færdige sms-script i primært asp - der er ikke gjort noget ud af opsætning/grafik, så det skal du selv...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
23. maj 2001 - 13:49 #3
http://www.html.dk/scripts/asp/00004/

her er et script til en sms sender ...

Så kan du selv rode lidt med designet ...
Et godt råd ... hent dreamweaver på www.macromedia.com det er det nemmeste program at bruge til at bygge hjemmesider op med !
Avatar billede ellebaek Nybegynder
23. maj 2001 - 13:50 #4
kan f.eks. være lidt som den smssender jeg har bikset sammen !

www.zix.dk/sms.asp

på den måde kan man lave grafik til senderen !!
Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
23. maj 2001 - 21:35 #5
ellebaek din sms virker ikke, men det ved du vel
Avatar billede ellebaek Nybegynder
24. maj 2001 - 12:53 #6
Jeps i know ...

jeg kom til at fucke lidt up i kilden i går da jeg skulle teste noget...

Men sådan er det. Jeg bikser det hurtigst muligt !
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2001 - 11:33 #7
afslut lige...