Avatar billede daniel-poppe Nybegynder
19. december 2006 - 23:40 Der er 6 kommentarer

SD memory card

Hej!

Jeg bruger mit SD card i mit camera og jævnligt overfører billederne til min computer.

Men nu kan jeg ikke åbne kortet på computeren, den beder mig om at formatere lige meget hvad jeg gør. Og på mit camera skriver den card error..

Er der en måde at jeg kan rede billederne på..? Rejser nemlig rundt i Australien for tiden og det er meget vigtig for mig at for billederne igen...

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig!

På forhånd tak

Daniel
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. december 2006 - 23:48 #1
Prøv evt. et af flg. gratis programmer, lavet til at redde data fra hukommelseskort:
  • MjM Photo Recovery: http://www.mjm.co.uk/freephotorecoverysoftware.html
  • PC INSPECTOR Smart Recovery: http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/uk/welcome.htm
  • Smart Data Recovery: http://www.smartpctools.com/data_recovery/index1.html

// Old-Faithful™
Avatar billede kogt Nybegynder
20. december 2006 - 01:50 #2
er det et gammelt kort..??
Avatar billede daniel-poppe Nybegynder
21. december 2006 - 05:47 #3
Hey Old-faithful. Tak for dit hurtige svar, jeg fik det sidste program til at virke. Og den fik redet alle billederne...

Jeg vil gerne gi dig pointene, men jeg ved ikke hvordan man gør!
Avatar billede kogt Nybegynder
21. december 2006 - 12:17 #4
han skal foerst laegge et svar saa kan du give ham point
Avatar billede old-faithful Praktikant
21. december 2006 - 12:25 #5
Det var så lidt. Jeg har hermed lagt et svar. Så skal du vælge mit navn og trykke på Acceptér.

Husk at teste kortet før du eventuelt bruger det igen, så du kan se om der måske er fejl på det (ellers prøv at formatere det og se om det så virker som det skal).
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. januar 2007 - 21:35 #6
Der sker vist ikke mere her. Lukketid?