Avatar billede ccbruno Nybegynder
19. december 2006 - 09:18 Der er 1 kommentar

Banner til skoleprojekt

Dav!

Jeg er igang med et skoleprojekt på HHX. Til det projekt skal vi alve en hjemmeside, og det er her jeg har brug for hjælp.

Jeg ville sætte stor pris på hvis nogen kunne hjælpe mig med et banner til hjemmesiden.

http://i22.photobucket.com/albums/b338/123KasperB/ForumMblerskilt.jpg

Skiltet er fra en møbelforretning som vi laver en hjemmeside til (altså ikke rigtigt, men det går opgaven ud på).
Jeg vil ikke bruge skiltet i sig selv, men mere bogstaverne, da resten ikke er så pænt. Så jeg spørger om et banner med de bogstaver på som er på på billedet. Siden bliver lavet i grå farver, og jeg kunne godt bruge et billed med nogle møbelbilleder i måske. Eller bare noget andet som ser godt ud.

Så meget skal det fylde:
height: 102px
width: 662px

Hvis nogen kunne bikse noget sammen til min gruppe ville jeg blive lykkelig :-)

Hilsen Kasper B.
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. december 2006 - 16:43 #1