Avatar billede thomaspj Nybegynder
18. december 2006 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Ukendt Process æder MBs

Jeg har en process der æder 1mb per time, men frigiver den igen efter 1 time, men begynder på en anden, hvad kan det være ?

Men "processen" frigiver ikke hele megabyten, når den begynder på en ny, det betyder måske ikke så meget, når det er 1mb, men ville gerne vide hvad det kunne være.

Nogen der har ide til det ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. december 2006 - 10:00 #1
du kan se i taskmanageren hvilken process det er der bruger dine resoucer.
Avatar billede gratis Nybegynder
18. december 2006 - 15:48 #2
for et udvidet view af dine prosesser, hent Process Explorer, http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/ProcessExplorer.mspx
Avatar billede m2000 Nybegynder
06. februar 2007 - 17:14 #3
Måske man kunne hjælpe men det er lidt svært når man ik ved hvad det er for en proces...