Avatar billede nakke Nybegynder
18. december 2006 - 08:49 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

grøn støj på min skærm.

hej alle eksperter :) som i kan see så kommer der grøn støj på skærmen, man kan mest se det når det er sort eller mørkt. det er standard skærm alså ikke fladskærm. har prøvet at genindstallere mine nvidia drivere også skifte rundt på stikkene og trykke dem rigtigt ind.. ved ikk hvad jeg skal gøre .

på forhånd tak.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. december 2006 - 08:52 #1
Prøv at tage skærmkapet af og på et par gange, evt. det samme med skærmkortet, hvis det da ikke er et OnBoard.
Avatar billede nakke Nybegynder
18. december 2006 - 09:08 #2
hvad er skærmkapet? jég har et 7900 gs, så det prøver jeg lige.. ps jeg har degaussed også bar for at see om det skulle hjælpe :)
Avatar billede daxiez Nybegynder
18. december 2006 - 10:54 #3
Hvis du har højtalere tæt på skærmen så flyt dem... der skal ikke ret meget til..
Avatar billede c-holst Novice
18. december 2006 - 13:16 #4
tror der menes skærmkablet:-)

og flyt alt andet der strå i nærheden af din skærm. ladere telefoner, lamper, alt hvad du kan finde på. prøv også at give skærmkablet en anden føring.

er kablet løst i begge ender, kan du jo også prøve et andet

peet49--tjek lige min konto
Avatar billede daxiez Nybegynder
18. december 2006 - 23:14 #5
Nej mener faktisk skærmen, når det er en crt skærm !
Avatar billede nakke Nybegynder
19. december 2006 - 00:41 #6
jeg har kun headset og den dims til trådløst keyboard
Avatar billede c-holst Novice
19. december 2006 - 09:46 #7
genstart i fejlsikret
afinstaller driveren via tilføj fjern...

genstart  igen normalt

installer den driver du ønsker at bruge. i dette tilfælde er den nyeste(ikke beta) fra nvidia sikkert ok
Avatar billede nakke Nybegynder
20. december 2006 - 17:43 #8
tak for alt. har prøvet alt det i har skrevet og den duer fint nu. tak men ved ikk hvem der skal ha pointene :/
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. december 2006 - 17:46 #9
Den der har hjulpet med afklaringen, det skal du afgøre.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. december 2006 - 08:20 #10
:) c-holst lav du også et svar, så kan spørger afgøre.
Avatar billede c-holst Novice
22. december 2006 - 10:10 #11
kommer lige her. godt du fik det op at køre:-)  og god jul
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. december 2006 - 15:59 #12
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:35 #13
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede nakke Nybegynder
16. februar 2007 - 12:31 #14
der er ingen prolemer nu tak.. jeg er næsten 100 % sikker på den var senderen til mit trådløse keybord ;)
Avatar billede c-holst Novice
16. februar 2007 - 14:59 #15
en lille manøvre...

hold shift nede og marker det eller de navne du ønsker at tildele point...tryk på accepter
Avatar billede nakke Nybegynder
16. februar 2007 - 16:08 #16
sådan?