Avatar billede smoother Nybegynder
17. december 2006 - 14:07 Der er 1 kommentar

Hastighed på 24 Mb linie?

Mange tak for bekræftelsen,

Hej allesammen, jeg har valgt cph-metronet, som udbyder af en 24 mb linie som jeg har set frem til.

Efter at være blevet informeret om at jeg skulle ud til computercity efter modem, er jeg nu kørende... Men...
Lige meget hvem jeg vælger at downloade fra (microsoft/apple o.s.v) virker det umuligt for mig at komme over 270 kb/s, kan dette virkeligt være rigtigt?
Jeg havde set frem til 1400-2000 kb/s, er det helt urealistisk? Eller har jeg gjort noget forkert?

På forhånd tak

      / Smoother
Avatar billede leif Seniormester
17. december 2006 - 14:29 #1
Fra 1 og samme udbyder kan de ikke garantere 24mbit, men pøv fx. at hoppe ind på ftptest1.tele.dk med en FTP klient og hent filer og se hvor hurtigt det går derfra. Men de 24mbit er bare imellem dig og CPH-Metronet at de kan garantere det.