Avatar billede larholm Nybegynder
14. december 2006 - 20:03 Der er 2 kommentarer

Regneark Excel arbejdsplan

Hej Nørder !
Jeg er i gang med en arbejdsplan, hvor jeg er kommet så vidt, at mit ark forstår, at jeg vil have den til at udregne om en given ugenorm er i plus eller minus. Mit problem er at jeg i forbindelse med at have oprettet felter til afspadsering og tilspadsering, ikke kan få den til at udregne rigtigt. Jeg vil have den til at give mig et resultat, hvor den trækker fra eller lægger til, når jeg angiver at en medarbejder afspadserer eller tilspadserer, men den kommer med helt forkerte udregninger, ud fra noget der burde være elementært
Avatar billede kabbak Professor
14. december 2006 - 20:21 #1
=Sum(området med tilspadsering)-Sum(området med afspadsering)
Avatar billede kabbak Professor
12. marts 2007 - 23:42 #2
Hvordan går det ??