Avatar billede follmann Novice
14. december 2006 - 18:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan åbner jeg zyxel 2602R-61

Jeg har et "zyxel 2602R-61" modem og en "netgear WGR614 v.5" router, som er koblet sammen.

Mit problem er, at jeg ikke kan få åbnet for filetransfer porte til bl.a. msn.

Jeg skulle have åbnet alle NAT porte til den ip min router har i modemet. Og jeg har oprettet en port forward til 6891-6900, på den ip min pc har hos routeren.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede follmann Novice
07. maj 2007 - 10:28 #2
Hovsa må hellere få lukket her. Dine links fik desværre ikke løst problemet.