Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sms sender

Hej jeg er ved og lave en sms side, hvor jeg godt kunne tænke mig der var en slags personlig telefonbog, for hver bruger. kan det laves? er det nemmest i asp eller html...? :/ a kat hit u a d!
hvis der er nogen der evt. måske allerede har en side med det jeg laver, så ville jeg meget gerne låne den :D pleaze... VH RuZ
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
22. maj 2001 - 22:27 #1
Du skal under alle omstændigheder bruge et PHP/ASP/CGI..
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 22:27 #2
well - jeg har da en - den er downloadet fra enten www.activeserverpages.dk eller www.netcoders.dk... men jeg kan da lige sende den hvis ikke du kan finde den...

har dog udviklet min egen til min hjemmeside...
Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:29 #3
jamen ved du hvordan man gør? eller hvor jeg kan finde noget, evt kopiere noget der er lavet :)
Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:32 #4
kanon hvis du gider og sende det....jaaaa :)
jeg ku jo godt tænke mig og lave noget i stil med
www.smsbesked.dk
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 22:35 #5
det passer nok ikke 100% til, men det kan jo tilpasses...

en e-mail?
Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:37 #6
jep..webmaster@ruz.dk
er det asp?
hvis det er, er der så en html fil, så det kan loades i min browser? for jeg kan ik hit u a og integrere asp i html... :/ ja jeg er sgu sikkert ikke for kvik, lol.
Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:38 #7
webmaster@ruz.dk

ups
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 22:40 #8
det er ikke html - du kan ikke får alm html til at arbejde sammen med en database...

Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:42 #9
hmmm...jamen så skal hele siden være asp eller hvad? for at det skal virke?
Avatar billede ruz.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:43 #10
har du icq?
mit nummer er: 94956862
lidt nemmere end det her...
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 22:44 #11
nej nej...

hvis du gemmer et html (x.html) dokument som asp (x.asp) så skal det afvikles som asp...

alt hvad der så står mellem disse tegn:

<%

%>

det vil blive tolket som asp...

tlfbog sendt...
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2001 - 22:44 #12
se mit minisite for mere info...