Avatar billede zeros.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 21:58 Der er 31 kommentarer

Grafik til en Clan side

Jeg er clan founder i clanen Twistedclaws(www.twistedclaws.dk) Vi mangler noget grafik til vores side, så jeg ville hører om der var nogen der havde lyst til at hjælpe med det....
vi havde tænkt på at bruge navnet som et slags tema f.eks en klo m.m
Vi skal bruge banner,forside billed
Banner= 600x100
Forside billed= 250x250
og begge skal passe til en mørk baggrund (ses her: www.zeros.dk/bg1.gif)
Avatar billede zeros.dk Nybegynder
22. maj 2001 - 22:02 #1
jeg glemte lige... at vedkommende selvfølgelig vil for credits på hjemmesiden når den kommer op og kører rigtig.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
22. maj 2001 - 22:02 #2
Host...host...forkert katagori....skal være i Job/opgaver: Freelance...hrøm :o)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
22. maj 2001 - 22:07 #3
Drop nu det lort med kategorier! I spammer jo alles spm med det fis!
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. maj 2001 - 22:12 #4
www.bekhoj.dk/x - Kunne ikke lade være!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
22. maj 2001 - 22:17 #5
lord fantomos >>
Det er ikke for sjov at Eksperten.dk har lavet katagorier...

Man kan ikke regne top10\'en i katagorierne mere så....Ham/hende der ligger øverst her er så ikke nødvendigvis den bedste til 3d, men istedet freelance...det ødelægger lidt konceptet med katagorierne så...
E´n kommentar vil jeg ikke kalde spamming...

Avatar billede wizprod.com Nybegynder
22. maj 2001 - 22:31 #6
Damn BOFH\'s!
Istedet for at bruge tid på at nedgøre alt hvad der bliver skrevet her, så hvad med at bruge tiden konstruktivt? dvs svare på de sprg, som man nu har noget intelligent at bidrage med!
Avatar billede razor Nybegynder
22. maj 2001 - 22:46 #7
Jeg kan ikke udmiddelbart finde spørgsmålet ?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
23. maj 2001 - 15:02 #8
Det er så en anden sag, men så tag dog at opret et spm om det!
Det er for meget i skal ødelægge alle spm, hvor man .... måske har valgt forkert kategori!!!!!
Det ville da være dumt at lukke det, for at flytte kategori!
Avatar billede razor Nybegynder
23. maj 2001 - 15:06 #9
nej
Avatar billede razor Nybegynder
23. maj 2001 - 15:08 #10
Det at det her er det eneste \"spørgsmål\" zeros.dk har deltaget giver jo ikke ligefrem et godt indtryk - han bruger samtlige points på et \"spørgsmål\" - *thumbs up*
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. maj 2001 - 22:08 #11
jeg kan da godt prøve at lave noget grafik hvis det er. Bare lige giv mig lidt tid så skal jeg nok finde ud af noget..

Og så lad være med at gå og svine hinanden. Det glæder sq da om at hjælpe hinanden herinde! =)

/Zyphon
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. maj 2001 - 22:37 #12
øøh glæder? gælder! =)
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. maj 2001 - 22:52 #13
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
25. maj 2001 - 01:22 #14
Det er sgu sejt!
Zero har sendt en mail til dig.
MVH [tTC]WiZProd.com
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. maj 2001 - 13:02 #15
tak for din mail!
Og jo jeg vil da gerne have mine point, så nu da du har slettet denne bruger må du oprette en ny og så give mig de point. Der er ikke så meget andet at gøre. =)

http://d1o103.telia.com/~u159100509/eksperten/twistedclaw.gif

http://d1o103.telia.com/~u159100509/eksperten/twistedclawbanner.gif

Avatar billede zeros Nybegynder
25. maj 2001 - 18:33 #16
Hejsa.. det er så min nye bruger, da den anden ikke virker mere.....
Billederne er MEGET fede!! tak for det
vi må lige finde ud af det med de point
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. maj 2001 - 20:07 #17
Den anden ikke virker mere!........ hmm
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. maj 2001 - 20:18 #18
yep.. han har slettet den anden bruger, så vidt jeg ved. Det skrev han i hvert fald i den mail jeg fik fra ham, da han var træt af de negative indlæg han har fået herinde. Og det kan jeg sq godt forstå.
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. maj 2001 - 20:20 #19
er du egentlig sikker på den ikke virker, siden det spørgsmål her stadig eksistere. Kan du ikke bare lukke dette spørgsmål?
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. maj 2001 - 20:44 #20
Ehrem.. Øh.. Host..
Avatar billede zeros Nybegynder
25. maj 2001 - 22:23 #21
den siger at account stadig er der..... men jeg kan ikke komme ind på den... så nu bruger jeg den her :) hvordan vil du have de point? har du icq eller sådan noget så vi lige kan ordne det hurtigt og nemt :)
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. maj 2001 - 22:42 #22
lord>>
hvad er det lige der er galt???

hvis du mener at det er snyd så kan jeg garantere dig at det ikke er..
hvis du da tror på mig..
Point over icq?? øøøh.

Ved ikke hvad vi gør med de point. Hvis at nogen mener at det er snyd bliver jeg sq slettet og det har jeg ikke ligefrem lyst til..

ellers må du bare oprette et nyt spørgsmål og så må jeg lige skrive et svar der...

Avatar billede wizprod.com Nybegynder
25. maj 2001 - 22:55 #23
LOL! Nejda, ikke point over icq! Det zero mener er at det er nemmere at aftale noget over ICQ!
Avatar billede zeros Nybegynder
25. maj 2001 - 22:56 #24
jep wiz
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. maj 2001 - 22:57 #25
k
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. maj 2001 - 11:33 #26
ØØh.. er wizprod og zero ikke den samme bruger for hvis det er så er det da et lidt mærkeligt indlæg det sidste. Når skidt pyt...

bare opret et nyt spørgsmål med de point og så kald den point til zyphon el. noget i den stil, og så skriv linket herninde bagefter! =)

(min icq har været nede de sidste par dage)
Avatar billede zeros Nybegynder
26. maj 2001 - 14:10 #27
Nejnej... vi kender hinanden :)
Her er det link: http://www.eksperten.dk/spm/75982
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. maj 2001 - 14:16 #28
nååh ok.
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. maj 2001 - 15:15 #29
HEHE!
Avatar billede jim Nybegynder
27. maj 2001 - 13:33 #30
ZEROS.DK PRØV http://www.moonweb.subnet.dk der er grafi,k og der står hvordan man laver det!!!
Avatar billede zeros Nybegynder
27. maj 2001 - 16:10 #31
ja det kan godt være....... men det var nu ikke lige det jeg ledte efter!! VEL!....