Avatar billede gangsebangse Nybegynder
13. december 2006 - 20:32 Der er 3 kommentarer

Site vurdering HJÆLP

Så har jeg fået samlet noget hjemmeside sammen...

Hvis i lige vil kigge på den, og evt. fortælle hvad der kunne blive bedre....Roser modtages også :-)

Http://www.gangse.1go.dk/2006/php-files/index.php
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. december 2006 - 21:26 #1
Selve opbygningen af siden er meget god. De er nemt at skille de forskellige elementer i designet fra hindanden.

Probleet er dog de lidt blege farver samt kunne du godt bruge et langt pænere logo.

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. december 2006 - 21:28 #2
Jeg ser samtidig ofte sider som din hvor man kan registrere sig som bruger. Jeg kunne dog godt tænke mig t vide hvad din webside handler om, hvilke fordele / -eller hvorfor skulle jeg som bruger tilmelde mig din webside.

Med andre ord jeg kan ikke helt gennemskue meningen med websiden.

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. december 2006 - 21:30 #3
Men du skal dog have ros for selve opbygningen af siden (header, logon, brugerafstemningen osv) det synes jeg du har gjort overskueligt.

Men selve det designmæssige aspekt af websiden kan der gøres en del ved.

mvh
mads

PS ! håber du kn bruge kritikken.