Avatar billede Slettet bruger
13. december 2006 - 15:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GSM modem

Hej
Er der nogen der ved hvor man får fat i et forholdsvis billigt serielt GSM-modem, der skal bruges til udsendelse af SMS?
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2007 - 14:08 #1
Lukker ... har fundet løsning ...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
23. marts 2007 - 13:54 #2
Hey må jeg spørge hvad løsning du fandt da jeg leder efter det samme?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2007 - 14:00 #3
Jeg så mig nødsaget til at investere i et serielt GSM modem hos RS Components. Koster ca. 2.500,- men kører til gengæld perfekt.

Den hedder Fargo Maestro 20 - husk at købe kabel + antenne ;-)

Find den på www.rsonline.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2007 - 14:03 #4
Der følger heller ikke strømforsyning men, med den kan klare input spænding fra 5 - 32 V, 450 mAmp, så jeg brugte en trafo fra en gammel 10mbit HUB som jeg havde liggende.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
23. marts 2007 - 14:13 #5
Okay tak.

Jeg søger et program som kan sende SMS'er via et datakabel og programmet skal kunne kaldes via en DOS prompt...

Men du skal have tak-
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2007 - 14:22 #6
Prøv at søg efter GAMMU på Google.. der findes vist nok en version til Windows / DOS-prompt trods den oprindeligt er beregnet til Linux.