Avatar billede thanh Nybegynder
10. december 2006 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp jeg får bluescreen ( stop: c000021 )

Hej

For et par dage siden åbnede jeg MSN messenger og fik en meddellelse  af min virus scanner, som fortalte mig at jeg havde en trojan. Jeg trykkede "heal" og pludselig genstartede min computer.

Da den starter op igen, lige efter xP loading, får jeg en bluescreen hvor der står noget med "stop: c000021 (fatal systemfejl)". Jeg genstartede og prøvede herefter fejlsikret tilstand, som faktisk virkede 3 - 5 gange. Nu kommer den samme bluescreen også op når jeg bruger fejlsikret tilstand.
Eftersom ingenting virker, har jeg prøvet at formater med min WinXP cd. Men nej, dette kan heller ikke lade sig gøre siger den. Da den er igang med at loade cd'en i bluescreen kommer der en meddelelse, hvor der står at den mangler en fil ved navn "i386\l_intl.nls"

Hvad gør jeg? Er min hdd død?
Avatar billede karinc Nybegynder
10. december 2006 - 14:32 #1
For at sikre at der ikke er mere skidt på den disk så giv den en gang killdisk http://www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede hcma Novice
10. december 2006 - 15:06 #2
der er alt for drastisk, lad os prøve noget andet først:
har du Roxio GoBack (includeret i Norton System Works)
Avatar billede thanh Nybegynder
10. december 2006 - 18:14 #3
det er lige meget nu har fået det til at fungere..men tak for hjælpen alligevel
Avatar billede hcma Novice
10. december 2006 - 18:47 #4
og så ville det være en god oplysning til andre brugere, hvis du lige skrev hvad der er gjort for at få det til at fungere.
Avatar billede thanh Nybegynder
12. december 2006 - 18:07 #5
min ven hjælp mig... han havde en recover cs..derefter installerede han en windows og vupti prolem løst.
Avatar billede hcma Novice
12. december 2006 - 18:31 #6
thanh >>  takker for oplysningen. så mangler du bare at acceptere dit eget svar, s tråden kan lukkes  ;o)