Avatar billede zappa Nybegynder
08. december 2006 - 23:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af website

Hej

Jeg vil gerne have kommentar til designet af dette website: wonderfulcrete.com.

Fokusere ikke på følgende:
1) Indhold er IKKE vigtigt i vurderingen.

2) Billedet (footer) er ganske ikke bredt nok ved højere opløsninger så se bort fra dette.

Fokusere derimod på
1) Struktur, farver og navigation.

2) Der vil på et senere tidspunkt komme flere billeder til de emner (menupunkter) f.eks. hvis man trykker på "The Villas" og "Pool" så ses små billeder i footeren. Hvordan virker dette?

Andet kritik er også vel set.

På forhånd tak.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. december 2006 - 18:00 #1
Designet er meget pænt i Farverne (selve farve sammensætningen er ok)

Jeg synes dog siden breder sig for meget og der er svært at finde ud af menuen (det burde være mere tydeligt hvor meneuen er samt de undermenuer der åbner sig hvor man klikker. Du burdde lave en Dynamisk menu istedet.

Jeg er ikke helt men hvad bygningen i baggrunden står for (har den noget med websiden at gøre?).

jeg mener godt at du kunne designe siden således at det er nemmere at skille de enkelte elementer i designet fra hinanden.

I det store hele er siden meget pænt men lad os se hvordan siden ser ud i det heletaget når der er tekst på, det gør alligevel at designet ikke virker så tomt som lige nu.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. december 2006 - 18:03 #2
Jeg kan så godt lide den måde hvorpå teksten fader in når man klikker på menupunktet "climate".

Ideén med de små billeder nede i footeren er ok men er det vigtigt i forhold til den tekst der kommer frem (jeg går ud fra at de er vigtigt brugeren læseren teksten og ikke ser billeder hvor flotte de så end måvære.).

Som en mulig løsning ville jeg implementere et af de mange flotte gallerier der findes på www.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. december 2006 - 18:05 #3
Såforlige at afslutte helt er desing flot (meget stilrent).

Dog kunne strukturen i mine øjne godt være mere tydelig (bedre inddeling af websiden i elementer.).

Så en pæn side med plads til forbedring på det rent brugervenlige.

jeg smider et svar som d blot kan afvise hvis du ikke mener at kritikken var velbegrundet.

- keep up the good work.

mvh
Mads
Avatar billede zappa Nybegynder
10. december 2006 - 10:38 #4
Mange tak for kritikken, Mads.
Avatar billede zappa Nybegynder
10. december 2006 - 11:56 #5
Mange tak for kritikken, Mads.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
10. december 2006 - 16:19 #6
Ingen årsag og tak for point.

Håber du kan bruge noget af det.

mvh
MAds