Avatar billede uebelin Nybegynder
08. december 2006 - 23:02 Der er 2 kommentarer

Overførsel fra DV til PC

Jeg skal have overført noget video fra mit Sony DV-kamera til computeren - med firewire, noget jeg ikke har haft problemer med tidligere. Men når jeg så overfører - og det er uanset hvilken kvalitet jeg vælger - kører filmen markant for hurtigt og hakkende, som om der springes nogle frames over. Nogle idéer, inden jeg skal have bryllupsvideoen færdig :-)
Avatar billede trav4u2 Novice
12. december 2006 - 22:21 #1
Hmmm. Det kan jo enten være en hard- eller softwarefejl, og når du tidligere
har overført (på den samme maskine?) vil jeg tro, at det skyldes softwaren.

Siden du står med en varm bryllupsvideo :-) ville jeg forsøge mig med et
andet program ex. Videostudio som du kan hente her i en 30-dages prøveversion.
http://www.ulead.com/vs/trial.htm

Jeg går ud fra, aat du optager på en hurtig, defragmenteret HD, helst på en anden
partition end Windows etc.
Avatar billede uebelin Nybegynder
12. december 2006 - 22:55 #2
Tak. Det vil jeg så prøve.