Avatar billede Slettet bruger
08. december 2006 - 09:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firefox . mangler plug-in til video

Hej eksperter.
Jeg kan f.eks. ikke se video klips osv. i firefox f.eks. på fjolletobak.com (http://fjolletobak.com/detail.php?&content=17981)

Den skriver mangler plug-in, og jeg klikker for at installere men den kan ikke finde plug-inet og har prøvet at installer en masse af de plug-ins der er på deres side (https://addons.mozilla.org/plugins/?action=missingplugins&mimetype=text/plain&appID={ec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384}&appVersion=2006101023&clientOS=Windows%20NT%205.1&chromeLocale=da)

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
08. december 2006 - 09:43 #1
Kunne du være så venlig at skrive præcis hvilket vidoe-format du mangler et plugin til ? (Nogen af os sidder bag et firma-filter, som ikke kan lide fjolletobaks 'adult materials')
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2006 - 10:09 #2
Nej jeg ved ikke hvad video-format det er, det er også det der gør det sværer for mig at finde ud af hvad det er jeg mangler.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
08. december 2006 - 10:54 #3
Har samme problem, så lytter med...

Den beskriver nemlig ikke, at det ex. er quick time plugin mv. Den skriver bare: Manglende plugin!!, og når man forsøger at installere finder den ikke noget der passer.
Selv har jeg K-lite codeks i forvejen, men det hjælper ikke
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2006 - 11:43 #4
christiansenbo> Kan du lige komme på nogen andre sider hvor der ikke er 'adult materials' som tdafoobar nævner?
Sådan så han kan kigge på det på arbejde.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
08. december 2006 - 13:31 #5
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
10. december 2006 - 10:27 #6
Windows Media Player plugin :p
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
10. december 2006 - 10:33 #7
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Det findes kun til MacOSX og Windows XP, og det skulle være nok at installere det på systemet, så kan Firefox automatisk bruge det.

https://addons.mozilla.org/firefox/plugins/ kan du se de normale plugins, også WMP.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2006 - 15:20 #8
Virker ikke, men jeg har også Window Media Player 11, og ikke 10 som plug-in'et på https://addons.mozilla.org/firefox/plugins/ er til.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
10. december 2006 - 15:57 #9
Det samme her... jeg kører Vista, og har også WMP 11...
Avatar billede anoz Nybegynder
10. december 2006 - 19:07 #10
Hos mig virker det fint med wmp 11 - godt nok på XP, men jeg tror ikke OS har så meget at sige i den sammenhæng.

mvh
anoz