Avatar billede zerocrash Nybegynder
06. december 2006 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cybercity hastigheds-spm

Jeg undrer mig blot over en enkelt ting...

I webconfig på modemmet fra CC står der under Web Config Stats at min downstream speed er 8128kbit - og jeg mener da at 8mbit bliver sat som 8032kbit..

Jeg ville bare høre om der var evt. andre end mig der havde oplevet det fænomen? Og om der er en logisk forklaring på de sidste 96kbit - selvom de sikkert ikke har det store at sige kunne det da være sjovt at høre om nogen vidste hvorfor de er angivet?
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
06. december 2006 - 16:08 #1
Hvis det skal være noget er det 8192 (1024x8)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
06. december 2006 - 16:10 #2
Hehe... det gjorde nu ikk forundringen mindre... LOL LOL - men pyt - en speedtest indikerer at jeg downloader for fuld kraft (~7.4mbit) så jeg er nu godt tilfreds alligevel... :P
Avatar billede rinoh Nybegynder
06. december 2006 - 23:49 #3
hvis du vil teste din forbindelse optimalt kan du gå ind på www.microsoft.com/download

det antal kb du downloader med dividere du med 1024 og så har du din præcise download i mbit. det er en bedre test end tptest
Avatar billede zerocrash Nybegynder
10. januar 2007 - 09:34 #4
lukker...