Avatar billede phliplip Nybegynder
06. december 2006 - 13:27 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

IE7 brugere: Website test

Hej Exp'er

Vi oplever at vores site http://www.onindo.com/ i enkelte tilfælde ikke virker i IE7, vi har selv haft IE7 installeret på kontoret hvor sitet virkede. Men idag har chefen været til møde ude i byen, og under en fremvisning i IE7, kommer fejlen.

Fejlen er at der ikke kommer nogen resultater på søgningen. Der kommer ikke logoer i top-kassen og der bliver ved med at stå "Vent venligst mens vi søger!".

Hvis i ville være så venlige at lave søgningen på Fly,

Fra København til Barcelona, i kan indtaste hhv. CPH og BCN i input felterne.
Datoerne;
  Ud: 2006-12-08
  Hjem: 2006-12-29
Én voksen

I er også velkomne til at foretage andre søgninger.

Når der er kommet nogen svar vil jeg prøve at sætte en P3P policy i iframe der sender resultaterne til hovedsiden, for at se om det løser problemet.

Jeg giver 200p til deling blandt de besvarelser jeg syntes fortjener.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 13:39 #1
Jeg anvender IE7 og her kom sitet op efter ca 2 sekunder.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 13:41 #2
Der vises ingen fejl på siden.

Søgningen for den specifikke flyafgang lykkedes efter et par sekunder.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 13:42 #3
Jeg laver en test i Opera browseren også:

Her kommer siden fint frem uden fejl også.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 13:43 #4
En søgning i Opera efter den specifikke flyafgang virker ligeledes i Opera browseren også.

Jeg laver en test i Firefox for dig også.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 13:47 #5
I firefox virker siden.

Søgningen for den specifikke flyafgang virker også.

Min validator i Firefox for HTML siger : 0 Warnings og 0 Errors.

Jeg kan se at en søgning sætter et JavaScript igang er du sikker på den Browser som din Chef anvendte havde de korrekt browser settings for at siden kunne anvendes korrekt?

mvh
Mads
Avatar billede phliplip Nybegynder
06. december 2006 - 14:15 #6
Jeg har lige fået screenshots af instillingerne fra ejeren af den browser der blev brugt. Umiddelbart kan jeg ikke se at der skulle være noget der, der gjorde udslaget. Beskyttelse af bruger oplysninger er sat til medium, som såvidt jeg husker er default.

Jeg vil prøve at installere 7'eren derhjemme og se om jeg kan genskabe problemet!

Suk, jeg hader periodiske fejl.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. december 2006 - 14:20 #7
JA det er ret belastende.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. december 2006 - 13:24 #8
Np jeg smider svar så kan du jo afvise det hvis du mener.

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. december 2006 - 17:52 #9
:)
Avatar billede phliplip Nybegynder
11. december 2006 - 16:04 #10
"Du får 5 af mig"... gange 10. Jeg ikke vil lukke det, da jeg gerne vil se om der er flere der svarer. Håber det er ok ;-?
Avatar billede phliplip Nybegynder
11. december 2006 - 16:06 #11
Hov.. læste lige at man ikke kan tildele point før man lukker helt!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
13. december 2006 - 11:33 #12
nej saa skal du selv smide et svar og fordel Point imellem os.

mvh
mads
Avatar billede phliplip Nybegynder
19. december 2006 - 13:37 #13
Tak for hjælp.. Håber du er tilfreds med point fordelingen!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. december 2006 - 09:05 #14
Jeg er mere end tildreds du havde ikke behövet saa  meget.

God Jul!

mvh
Mads