Avatar billede screwdriver Nybegynder
06. december 2006 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linke dokumenter sammen i flere hoved dokumenter

Hej

Jeg er ved at skrive nogle manualer.
Jeg ønsker at disse manualer kan linke ned til flere fælles underdokumenter, således at:
Hvis jeg har 3 under dokumenter: opsætning, anvendelse og udskrift.
vil jeg
i manual 1 have Opsætning og anvendelse med
i manual 2 have opsætning og udskrift med.

når jeg så ændrer i under dokumentet opsætning, skal ændringen "slå igennem" til både manual 1 & 2 næste gang de udskrives.

Kan det lade sig gøre, og hvordan?
06. december 2006 - 12:31 #1
I et nyt dokumentvælger du Vis->Disposition (dette dokument er nu dit hoveddokument)
I den værktøjslinie, der åbnes er der en knap for indsættelse af underdokument.
Brug denne til at indsætte de ønskede underdokumenter.
Gem herefter hoveddokumentet.
06. december 2006 - 12:34 #2
Der er også knapper for henholdsvis
- "Skjul underdokumenter" - så vises der kun et link til dokumentet.
- "Udvid underdokumenter" - så vises indholdet af underdokumenterne
13. december 2006 - 13:34 #3
Er du kommet videre???
Avatar billede screwdriver Nybegynder
13. december 2006 - 14:31 #4
Ja, mange tak
Jeg har afprøvet det hurtigt.
Jeg skal til at lave manualerne i denne / Næste uge, så det er derfor jeg ikke har accepteret svaret endnu. ( Hvis jeg nu skulle have yderlige spørgsmål)
/Screwdriver
Avatar billede screwdriver Nybegynder
20. december 2006 - 11:50 #5
Så fik jeg det testet.
Det virker fint.
Det var lige det jeg var ude efter
Mange tak :-)