Avatar billede gurumaster Nybegynder
05. december 2006 - 21:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pludselig ændring af skærmopløsning

Hejsa...
Jeg sidder og surfer lindt rundt på nettet.
på et tidspunkt går jeg ind på Google.dk.
Men nu har skærmopløsningen pludselig ændret sig, så alt hvad der står bliver med meget store typer (bogstaver). Når jeg går ind på en side via google, bibeholdes opløsningen.
Først når jeg går ud af browseren og går ind på andres sites, er opløsningen normal igen.
men så snart jeg går på Google.dk, så er typerne igen store.
Hvad er det der sker, og hvordan kan jeg få google til at køre i normal opløsning igen ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 21:37 #1
hold CTRL nede, mens du med hjulet på din mus scroller ned, så sættes tekst størrelsen ned, eller gør det via menuen og vis - tegnsæt størrelse.
Avatar billede milter Ekspert
05. december 2006 - 21:39 #2
Er det kun tekst, der bliver større? Hvis ja. så prøv det her: Hold Ctrl-tasten nede og rul samtidig med hjulet på musen.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
05. december 2006 - 21:39 #3
niels hansen > Tak for det hurtige svar. Det er afprøvet og det virker. Men hvorfor tror Du at den selv har ændret opløsningen ?
Avatar billede milter Ekspert
05. december 2006 - 21:39 #4
.... :(
Avatar billede gurumaster Nybegynder
05. december 2006 - 21:40 #5
...Også tak til Dig milter, for hjælpen. Undrer mig bare over hvorfor den pludselig selv ændrer tekst størrelsen.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. december 2006 - 21:42 #6
Du har sikkert ramt Ctrl-tasten samtidig med du scrollede ned.....
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 21:47 #7
Takker for point :)