Avatar billede 123design Nybegynder
05. december 2006 - 20:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Optisk drev i PowerBook G4

Hej, Jeg har en Apple PowerBook G4 1,5ghz. 12” og har det problem med at jeg ikke kan bruge det optiske drev. Så jeg har i Apple hjælp fundet et kriterium til at få aktiveret drevet igen...

“Hvis der ikke sidder en disk i det optiske drev i computeren, og du ikke kan åbne bakken, er der flere ting, du kan prøve.
- Find det lille hul tæt på det optiske drev, og sæt spidsen af en udrettet papirclips ind i hullet. Tryk forsigtigt for at aktivere den knap, der udløser bakken.
Vælg Apple > Start igen, og hold knappen på musen eller pegefeltet nede, indtil bakken åbnes.”

Problemet er bare hvor sidder det lille hul?? Er der nogen der kender svaret?

Mvh

Daniel Mørk Kjær
Avatar billede aeblenet Nybegynder
06. december 2006 - 06:24 #1
Såvidt jeg husker sidder det lille hul i bunden af drevet/maskinen
Avatar billede 123design Nybegynder
19. december 2006 - 02:26 #2
Det er der desværre ikke mere... Lukket