Avatar billede klanger Nybegynder
05. december 2006 - 10:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2007 kalender i visitkort format

Hej!

Jeg er ikke helt klar over om dette er det rigtige forum, men...

Jeg har i forvejen et (syntes jeg selv) et flot visitkort.

Nu er jeg kommet på den "skøre" idé at der skal være en 2007 kalender på bagsiden.

Skulle der være en der ligger inde med sådan en skabelon, links eller lignede.

Måske "bare" en idé til hvordan sådan en kalender evt. kunne lavet...excel eller....????

På forhånd tak!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 10:54 #1
vil det ikke bliver ret svært at se hvad der står på kalenderen hvis det skal være i visitkort format ?
Avatar billede spalten Nybegynder
05. december 2006 - 11:07 #2
Det vil ikke kunne lade sig gøre at have alle 12 måneder på en side af visitkortet.
Hvis du vil have en kalender på, kan du evt sætte de første 6 måneder på og senere (efter 6 måneder) sætte de sidste 6 på.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. december 2006 - 11:36 #3
svar
Avatar billede klanger Nybegynder
05. december 2006 - 11:40 #4
Jamen jeg syntes jeg før har set en kalender i den størrelse, og som kunne læses, men....
Avatar billede abrjonline Nybegynder
06. december 2006 - 12:00 #5
Det kan godt lade sig gøre. Jeg har gjort noget magen til førhen.

Først skal du overveje hvad for en font du bruger, fordi det skal være en font man skal kunne se i en lille størrelse, som stadig er klar og synlig på tryk. Dernæst foreslår jeg at du laver et gitter i ex excel hvor du har en kalender som går et halvt år frem evt det bliver svært med meget mere da det så bliver svært at se.

Hvis du så evt. improtere det i dit program(går ud fra du bruger publisher) så hust at gemme billedet som en printbar version altså i printbar format samt farver CMYK