Avatar billede saxtorff Nybegynder
04. december 2006 - 22:46 Der er 4 kommentarer

Udave af Windows XP til ny maskine

Jeg har lige købt en ny computer som har en "Intel Core 2 Duo E6300" CPU. Nu er problemet bare at finde ud af hvilken udgave af Win XP jeg skal købe for at få mest ud af min nye maskine.

Håber nogen ved mere om hvilke typer Windows der understøtter hvad og hvad der virker bedst.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2006 - 23:03 #1
Du kan bruge XP Home og prog efter behag, det er ligegyldig formaskinen:)
Bare husk, at hvis du er interesseret i den nye Vista, som kommer til januar
eller februar, så skal du have et bevis på, at du kan få XP byttet.
I øvrigt er der stor forskel på XP priser, fordi den er på vej ud, så pas på.
Avatar billede hcma Novice
04. december 2006 - 23:30 #2
helt enig med gotfred.
hvis du køber WinXP-home eller Pro, skal du sørge for at få et opgraderingsbevis til Vista med dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2006 - 20:26 #3
Du kan også bruge XP 64 bit på denne cpu - dog er der mange hardware producenter der stadig ikke har drivere klar til 64 bit XP, så 32 bit versionen er den jeg ville gå efter.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. december 2006 - 14:37 #4
Fik du et svar du kunne bruge?