Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
04. december 2006 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo til projekt

Hej eksperter

Jeg har brug for et logo (eller ihvertfald inspiration til et) til et projekt, som pt. køres på mit arbejde.

Projektets titel er: Future Supplier Management

Projektet består af en række underprojekter, som alle skal bidrage til, at virksomheden kan håndtere sine leverandører på en mere professionel og struktureret måde.

Nøgleord er:

- Factbased information
- Supply Chain Management
- Teamwork
- Share of knowledge
- Proactivity

Logoet skal bruges som kendetegn for netop projektet.

Størrelsen skal være omtrent normal - og altså IKKE som et banner eller lign.

På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
05. december 2006 - 09:40 #1
Slet ingen som har lyst til at byde ind? ;o)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
06. december 2006 - 18:25 #2
Der må være nogle kompetente og innovative grafikere, som kan give lidt inspiration!?
Giver gerne flere point - såfremt det er lovligt!? ;o)
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
06. december 2006 - 23:35 #3
jeg vil gerne hjælpe dig, men ikke for point ( de virker ikke ude i den virkelige verden :) )
Et logo er ikke noget man  lige laver på en time, der skal noget seriøst research til for at lave det ordentligt, og det tager tid.

så hvis der er penge bag, kan du sende mig en mail på rasmus.thomsen@sr2media.dk

hilsen

Rasmus Thomsen / sr2media.dk
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
13. februar 2007 - 11:16 #4
Well, fiksede et fornuftigt logo selv i PhotoShop - dog ikke optimalt.
Med hensyn til at betale sig fra det, så nej tak - ville i så fald blive fattig ret hurtig, hvis jeg skulle betale for al inspiration man efterspørger! ;o)
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
13. februar 2007 - 11:16 #5
Et svar...
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
13. februar 2007 - 15:13 #6
1. hvis du arbejder i en virksomhed, er det vel ikke dig der skal betale for arbejde en konsulent udføre.
2.hvis man skulle give ud af inspiration, ville man aldrig få nogle indtægter i virksomheden.

og så længe der er tale om en virksomhed, får du nok svært ved at finde nogen som vil lave gratis arbejde...
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
13. februar 2007 - 17:24 #7
Well, that's what friends are for! ;o)

Hvis du vil tjene penge er Eksperten måske heller ikke det rigtige sted at markedsføre sig selv - jeg mener det er vel lidt i disharmoni med begrebet vidensdeling/erfaringsudveksling/support!?