Avatar billede michael7 Nybegynder
04. december 2006 - 14:43 Der er 1 løsning

Intet Internetforbindelse på PC med Windows 98

Jeg har min egen computer her på XP, koblet til internettet - jeg har så prøvet at koble en anden computer til med WIN98 på, den kommer på netværket men kan ikke komme på internettet - mærkeligt nok

Har kørt guiden til internettet, hvor jeg vælger at jeg er koblet på med LAN forbindelse, og den har før været på (inden jeg fik den) - Hvad kan være i vejen?? Hvad har jeg glemt at gøre..
Avatar billede jtt Nybegynder
05. december 2006 - 01:34 #1
Har du givet '98'eren en manuel IP adresse - eller er det en synamisk.

En manuel - så skal DNS også "indstilles"

En dynamisk - så går det hele som en leg.