Avatar billede zagger Juniormester
03. december 2006 - 19:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ris og ros til nemli.dk

Jeg har tidligere fået www.nemli.dk vurderet herinde hvor jeg fik en masse gode forslag som jeg har fulgt. Så nu vil jeg gerne have lidt respons igen.
Ris og ros til både design og indhold. Også gerne nye forslag til hvad jeg ellers kan smide på den.

MVH. Zagger
Avatar billede ebe Praktikant
03. december 2006 - 20:52 #1
jeg synes det virker sobert, tiltalende og overskueligt. Jeg har ikke prøvet alle links, men det jeg har prøvet virker. Det jeg ville savne var måske, at du i stedet for kun at linke til downloads, også linker til programmernes hjemmeside. På denne måde ville det være nemmere at finde ud hvad man downloader, hvis ikke man kender programmerne. Og så mangler du lige war-ftp.. men jeg synes det er rigtig flot!
Avatar billede zagger Juniormester
04. december 2006 - 21:46 #2
Hej ebe.
Tak for din kommentar. Du har nok ret i at det kunne være en idé også at linke til selve programmets hjemmeside. På den måde kan man jo også se om der evt. er kommet en nyere version. Det vil jeg da lige se om jeg ikke kan gøre på en smart måde.
War-ftp er nu smidt op.  ;)

Jeg venter lige lidt endnu med at lukke tråden, i håb om at der er flere der vil bidrage med noget.  :)
Avatar billede dytti Novice
05. december 2006 - 11:28 #3
Det er du dælme sluppet godt fra!
En god venlig, og tiltalende side, som man har lyst til at vende tilbage til.
Tillykke!
MEN - Som ebe også påpegede, ville det være rart med link direkte til "kilden"

PS. Jeg har "bookmarket" din side, og vil bruge den som indspiration til egen side, og vil da også kigge forbi i ny og næ, for at se om der er noget jeg kan bruge.
Avatar billede dytti Novice
05. december 2006 - 11:30 #4
Hov forresten - Jeg er ikke begejstret for at der er flere link i samme teksstreng.
Det distraherer læsningen.
Avatar billede zagger Juniormester
05. december 2006 - 15:29 #5
Også tak til dig dytti for kommentarene. Jeg vil helt klart se på hvordan jeg kan få proppet noget mere information, samt kildelink, sammen med linkene (uden at det kommer til at virke distrahererne).

Der var da lidt at arbejde med, tak for det.  :)

Hvis ebe også lige vil smide et svar får I lov at dele point.

P.S. dytti. Du må da gerne smide et link til din side så vi kan se hvordan den udformer sig. :)
Avatar billede ebe Praktikant
05. december 2006 - 16:04 #6
svar :)