Avatar billede scopionius Nybegynder
02. december 2006 - 16:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tele2 server - hjælp

Jeg observerer i øjeblikket at modtage en del forsinket mails. Op til adskillige mange timer.
F.eks har jeg lige nu modtaget abonnement mails på indlæg som blev lagt for flere timer siden.
Jeg har ikke ændret på noget på min egen pc`er.
Er der andre som oplever noget tilsvarende?
Avatar billede leif Seniormester
02. december 2006 - 16:04 #1
Kan være Tele2, kan være EXP kan være 3. part
Avatar billede scopionius Nybegynder
02. december 2006 - 16:08 #2
EXP, 3. part = hvad mener du?
Avatar billede leif Seniormester
02. december 2006 - 16:22 #3
At mails er forsinket, kan være hos Tele2, Eksperten (Når det er mails herfra) eller en helt tredje mailserver
Avatar billede scopionius Nybegynder
02. december 2006 - 16:24 #4
ok tak.
Avatar billede leif Seniormester
02. december 2006 - 16:34 #5
Hvis du videresender mails fra 1 adresse til den hos Tele2 kan problemet gx. ligge der.

Få sendt 3 emails forskellige steder fra og se hvor hurtigt de kommer
Avatar billede scopionius Nybegynder
28. januar 2007 - 17:46 #6
Problemet er gået i sig selv da fejlen ser ud til at være et tele2 problem. Ønsker du points? Din kommentar klokken 16.22 må vel betragtes som en mulig løsning.
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2007 - 04:26 #7
Springer over
Avatar billede scopionius Nybegynder
03. februar 2007 - 16:20 #8
helt ok. Tak for interessen.