Avatar billede petert Forsker
01. december 2006 - 18:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vise PDF filer

Jeg har lige skiftet til Explorer 7 og geninstaleret min Acrobat 6.0 pro. Men hvis jeg er på en side med PDF filer og vil se dem kommer der kun en blank side. Nederst i venstre hjørne hvor der nomalt står done når siden er kommet er en gul advarsels trekant.
Er der nogle der har en ide hvad der kan være galt.
Mvh
Petert
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 19:10 #1
Prøv at åbne IE > Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer > Åbn listen "Vis tilføjelsesprogrammer, der er blevet brugt...." > Er "Adobe Acrobat" vist her?

Ellers skal du måske ind på Acrobat > Rediger > Indstillinger > Internet.

Jeg selv bruger kun Acrobat Reader, men mon ikke proceduren er nogenlunde det samme?
Avatar billede petert Forsker
01. december 2006 - 19:55 #2
Det er Explorer 7 jeg har skal jeg ind i Tools eller hvad, jeg har ikke ( Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer > Åbn listen "Vis tilføjelsesprogrammer )tilrådighed
/petert
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 20:21 #3
Jeg mener, det hedder Tools > Add-on management >
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 20:28 #4
... og her er, hvordan du skal konfigurere Acrobat på engelsk:

"Configuring the browser to open PDF files in an Acrobat window

If you want the browser to open PDF files in a separate Acrobat window, configure the browser to use Acrobat or Adobe Reader as a helper application. Then, when you select a PDF file in Internet Explorer or AOL, the browser opens the PDF file in an Acrobat window instead of the browser window.

To configure the browser to use Acrobat or Adobe Reader to open PDF files:

Quit Internet Explorer.
Start Acrobat or Adobe Reader.
Choose Edit > Preferences.
Select Internet in the list on the left.
Deselect Display PDF in Browser, and click OK.
Restart Internet Explorer or AOL.

Note: The next time you select a link to a PDF file, the browser may prompt you to open or save the file. If you choose to open the file, the browser opens the file in the helper application that you specified. If you choose to save the file, the browser downloads the file to the hard disk."
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 20:40 #5
Har det virket før med din nuværende opsætning?

Hvis det har, så prøv at slette dine midlertidige internetfiler. En engelsk anvisning finder du i linket herunder:

http://www.mvps.org/winhelp2002/delcache.htm
Avatar billede petert Forsker
01. december 2006 - 20:41 #6
Hej milter
Tusind tak for hurtigt og god hjælp. Jeg har tidligere kontaktet Microsoft hotline de vidste ikke at dette var problemet. Nu virker det perfekt. Smid et svar så jeg kan give dig point.
/petert
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 20:53 #7
Godt, du fik det til at virke.

Hvilken løsning var den rigtige?
Avatar billede petert Forsker
01. december 2006 - 20:56 #8
Quit Internet Explorer.
Start Acrobat or Adobe Reader.
Choose Edit > Preferences.
Select Internet in the list on the left.
Deselect Display PDF in Browser, and click OK.
Restart Internet Explorer or AOL.
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2006 - 21:05 #9
Tak, og takker for point :)