Avatar billede evildoctor Praktikant
30. november 2006 - 21:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kurophold eller weekendophold

Sidder er kigger efter julegave til svigerforældrene.
Har kigget på en af 2 muligheder;

* Weekend ophold (på et ordentlig sted, altså 4-5 stjernet.)
* Kurophold (Har kigget på Skodsborg)

Nogen der har indspark til gode forslag??
Prisen er ikke så afgørende, men der er et ganske højt kvalitetskrav. Jeg (og heller ikke svigerforældrene!!) gider ikke sådan noget tarteletter-oksesteg-is og "hyggelig dans"!!!
Avatar billede cpufan Juniormester
30. november 2006 - 23:11 #1
brøndums hotel i skagen, der er historie og atmosfære, plus alt det lækre at se i området, hvis man er til det kulturelle og / eller natur.
Avatar billede kong8 Nybegynder
01. december 2006 - 21:06 #2
Tjeck gerne www.comwell.com måske finder du noget der?
Avatar billede area48 Nybegynder
02. december 2006 - 01:50 #3
Har du overvejet at du muligvis for det samme beløb kan sende svigerfamilien til f.eks. Berlin eller Stettin/Krakow (Polen)?
Det kunne måske være en større oplevelse for de samme penge...
Avatar billede evildoctor Praktikant
27. december 2006 - 19:18 #4
>cpufan: Det endte med Brøndums Hotel. Det vakte vild begejstring. Smid et svar!!!
Avatar billede cpufan Juniormester
27. december 2006 - 19:21 #5
lyder godt,
vi er også selv glade for området og hotellet.
Avatar billede livsnyder Nybegynder
18. januar 2009 - 13:32 #6
På Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav finder du nogle af Danmarks bedste weekendophold med vinsmagning m.v.
Se: http://www.ritz-resorts.com/content/view/70/208/lang,da/