Avatar billede nitram30 Nybegynder
29. november 2006 - 16:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

amore.dk

Hejsa!

Vil i se på amore.dk hvad i syntes om siden.
Der er stadig små stave mæssige småfejl som er ved at blive rettet til.

Men det er helheden om Amore.dk er hvad man forventer af en datingside.

200 points til deling til dem der vil tage en tjekker af siden.

Mvh
Martin
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2006 - 00:11 #1
Siden er faktisk rigtig god.

Jeg har tjekket den igemmen. Synes måske man skal give en masse oplysninger:)
Avatar billede kogt Nybegynder
06. december 2006 - 22:08 #2
jeg synes det er en fin side men der mangler ligesom noget privat chat som en almindelig side fx arto.dk eller nationx.dk

og saa skal man betale for at benytte visse funktioner.... saa som og kunne komme i kontakt med en anden det er rigtigt klamt...
Avatar billede nitram30 Nybegynder
07. december 2006 - 19:45 #3
Hejsa!

Fint med nogle kommentarer, dog havde jeg håbet på meget mere respons. :-)

Det er rigtigt det er mange oplysninger, hvilket kan virke træls.
Men det giver et bedre indtryk af den nye profil, som mange faste medlemmer straks vil kunne se.

Der er skam privat chat på siden til at du helt personligt kan chatte med den enkelte person du ønsker. Ligeledes er der lige netop blevet oprettet et Dansk chat forum for danskere alene.

Det med betalingen er ikke så meget anderledes som på andre dating sider i danmark. Kunne eks nævne dating dot dk. Men der er ingen der forbyder dig i at skrive din email adresse i din profil, men så skal du bare vente på at nogen kontakter dig.

Så mener bestemt ikke det er "klamt" at tage betaling for en side med snart 900.000 profiler.
Avatar billede kogt Nybegynder
07. december 2006 - 19:49 #4
du snakker om live chat der er fx ikke nogen gaeste bog eller i den stil
Avatar billede nitram30 Nybegynder
07. december 2006 - 19:51 #5
Kogt!

Hvad mener du præcist?
Avatar billede nitram30 Nybegynder
07. december 2006 - 19:52 #6
Der er direkte video chat med den du chatter med hvis i begge har webkamera. Mener du det enkelte medlem skal have en gæstebog?
Avatar billede nitram30 Nybegynder
21. november 2007 - 22:24 #7
Hejsa er der nogen der vil have del i point, så er det nu. :-)
Avatar billede kogt Nybegynder
21. november 2007 - 22:47 #8
ikke mig