Avatar billede michaeltryl Seniormester
29. november 2006 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tilføj rss feed i IE 7

Jeg har installeret IE 7 og kan ikke finde ud af hvordan jeg tilføjer et rss feed. Jeg kan godt finde knappen som viser hvis der er et feed på siden jeg kommer ind på, men ikke hvordan jeg tilføjer det til at blive tjekket dagligt for nyheder.
Er der en som ved hvordan man gør det?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. november 2006 - 10:52 #1
Hvis du trykker på den knap der viser at der er et feed, kommer du til en visning af det pågældende feed. Der kan du trykke på "Subscribe to this feed" for at tilføje feedet.

Hvis der er mere end et feed, kan du vælge det rigtige ved at trykke på den lille ned-pil ved siden af RSS-ikonet i den værktøjslinie.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
29. november 2006 - 11:04 #2
det virker så bare kom med et svar
Avatar billede michaeltryl Seniormester
29. november 2006 - 11:04 #3
og tak for hjælpen
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. november 2006 - 16:06 #4
S'gerne :)