Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
25. november 2006 - 12:28 Der er 8 kommentarer

Min computer død?!

Hej eksperten.

Jeg sad ved min stationær computer, da den pludselig gik ud, jeg prøvede så at slukke for min strømforsyning og tænde den igen, da der pludselig kom et brag fra den :/

jeg ved at min strøm forsyning er død, men kan der være røget andet feks ram bundkort osv?

Hvad er jeres råd?!
skal jeg prøve at smække en ny strøm forsygning i den og se hvad der sker?

Vh rtkprtkp
Avatar billede off-line Nybegynder
25. november 2006 - 13:23 #1
Ja en ny strømforsyning. Først da, kan du se, om der er gået andet tabt.
Men det er måske "bare" strømforsyningen, så du kører lystigt videre med en ny?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2006 - 14:11 #2
her for et par måneder siden var vi ude for det samme ,der kom et knald og så syrlig lugt fra transformeren ,det var nogle kondensatorer der var sprængt .

i med en ny trafo og så kørte den igen

når du skal ud efter en ny trafo så vælg en med 120mm blæser gerne fra northq
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
25. november 2006 - 14:24 #3
Har du evt et link jetdirect?! :)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2006 - 20:30 #4
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
29. november 2006 - 09:34 #5
mange tak jetdirect
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
29. november 2006 - 09:35 #6
jetdirect
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
29. november 2006 - 09:35 #7
hvordan giver jeg dig pointene? længe siden jeg har været herinde
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
29. november 2006 - 09:35 #8
?