Avatar billede agersnap Nybegynder
25. november 2006 - 11:07 Der er 7 kommentarer

Ordbøger der gratis kan instaleres fra internet

Hej Eksperter

Er der nogle af jer der kender et sted hvor man gratis kan instalere ordbøger fra internettet?

Tak på forhånd!

Vh Anne
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. november 2006 - 11:34 #1
Hvilke ordbøger drejer det sig om?
Avatar billede agersnap Nybegynder
25. november 2006 - 11:36 #2
Tysk-dansk
Dansk-tysk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. november 2006 - 11:57 #3
Okay, den er ikke nem. Det er de færreste, der vil stille den slags data til rådighed til fri afbenyttelse. Der er fx. www.freetranslation.com der kan oversætte tysk<->engelsk, så den kan bruges i de nødstilfælde, hvor du ved, hvad ordet hedder på engelsk. Ellers har jeg desværre ikke lige nogen bud.
Avatar billede agersnap Nybegynder
25. november 2006 - 12:03 #4
Ok. men jeg har hørt om at man kan sætte noget ordbog til i word, passer det?
Avatar billede swiatecki Novice
25. november 2006 - 12:09 #5
Dansk - engelsk, Engelsk dansk: http://danish.nigilist.ru/cgi-bin/nph-dict.cgi
Avatar billede agersnap Nybegynder
25. november 2006 - 12:11 #6
Tak, kender du også et program med dansk-tysk.
Avatar billede swiatecki Novice
25. november 2006 - 20:15 #7
Nej desværre :(