Avatar billede skildpadden Nybegynder
24. november 2006 - 10:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

unoeuro.dk eller wannafind.dk

Er der nogen der ved hvilken forskel der er på unoeuro.dk og wannafind.dk?

Så vidt jeg kan se, er der tale om samme virksomhed, men priserne er billigere hos unoeuro.dk.
Avatar billede goose Nybegynder
24. november 2006 - 12:14 #1
Det er samme firma, du skal dog være opmærksom på, at der ikke er noget telefonsupport hos Unoeuro.

Jeg har adskillige domæner ved Unoeuro og deres online support har altid været suveræn.

Der er typisk flere hoteller på samme server hos Unoeuro, men jeg har ikke kunne mærke nogen hastighedforringelse af den grund.

/Goose
Avatar billede skildpadden Nybegynder
24. november 2006 - 21:22 #2
Takker...