Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2006 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger: Dell Inspiron 6000 bærbar-SKÆRM, 15.4, WSXGA (1680x1050)

Jeg søger en brugt og fungerende 15.4 tommers WSXGA skærm, med en opløsning på 1680x1050, til en Dell Inspiron 6000 bærbar.

Skærmen skal erstatte den nuværende 15.4 tommers WXGA skærm (der har en opløsning på 1280x800).

For at undgå misforståelser (håber jeg): Jeg skal bruge skærmen, og ikke bærbaren.

Jeg håber på at se nogle gode links (f.eks. til brugte computer dele)..

Hvis I ligger inde med sådan en skærm, hører jeg gerne fra jer.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. november 2006 - 20:20 #1
hold øje med qxl.dk hvor de sommetider sælger defekte computere. Måske du kan være heldig.
Ellers er der brugtecomputere.dk, men jeg tror der er meget små chancer for at score en ins6000 siden den er relativt ny.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. juni 2007 - 19:25 #2
Nu har jeg holdt øje med diverse sites i længere tid.. og har opgivet projektet pga manglende resultater..

Er det iorden at jeg snupper alle pointsne igen, eller vil have en bid af kagen?
Avatar billede strych9 Praktikant
10. juni 2007 - 01:19 #3
det er ok...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juni 2007 - 16:10 #4
Spørgsmålet er hermed lukket.