Avatar billede ratke Nybegynder
22. november 2006 - 18:34 Der er 8 kommentarer

Computer "Fryser"

Hejsa!

Jeg har et problem med min computer, som er en Acer Aspire, med en Sempron processer, købt sommeren 2006.

Når jeg åbner min computer, "fryser" den hvis jeg rører ved tastaturet eller musen, før den er helt færdig med at åbne. Det vil sige at der næmt kan gå 3 minutter før jeg kan røre ved den.
Hvis jeg rører ved computeren for tidligt, vil den godt tillade mig at flytte musen, men den vil ikke åbne nogle programmer op, eller tillade mig at genstarte computeren. Det eneste jeg kan gøre når computeten "fryser" er at tage batteriet ud, og derefter genstarte den.

Dette problem er til stor irratation, og jeg håber derfor at der en en der kan hjælp med at læse denne problemstilling

På forhånd tak
Jannie
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 20:29 #1
Afinstaller driveren til musen. Se om det hjælper. Hvilken mus er der tale om?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 20:30 #2
Kig evt. i din logbog efter fejl i opstart.
Avatar billede ratke Nybegynder
23. november 2006 - 07:03 #3
Tak for dine svar..

Jeg benytter mig af musen der er i min laptop...
Jeg er ikke særlig god til det med computere, så kan du evt fortælle mig hvordan jeg kan kigge i min logbog!!

Hilsen Jannie
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. november 2006 - 11:08 #4
Du skal generelt bare kigge efter advarsler og fejl.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 14:38 #5
Skal vi lukke?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. august 2007 - 11:43 #6
ratke: Var det ikke en ide at følge op på dette spørgsmål!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 19:25 #7
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 14:06 #8
Respons!