Avatar billede michael1265 Nybegynder
21. maj 2001 - 18:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Plugin til 3ds max 3 el. 4

Er der nogen der ved, om der findes en freeware/shareware plugin til max, som kan det samme som Afterworks\' afterburn?

Avatar billede michael1265 Nybegynder
24. maj 2001 - 16:57 #1
Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig med ? ?

Der er ekstra point at hente, hvis jeg kunne få lidt hjælp! : o )
Avatar billede michael1265 Nybegynder
24. maj 2001 - 16:58 #2
Ups..... det jeg ville sige hvis jeg ellers kunne skrive rigtigt: Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig???
Avatar billede cheater Nybegynder
30. maj 2001 - 19:42 #3
Du kan jo se om http://www.digimation.com/ ikke har lavet noget... - ellers er der jo pyrocluster... - kan ikke huske hvem der har lavet den, men mener at den kan gøre noget af det du ville lave...
Avatar billede michael1265 Nybegynder
31. maj 2001 - 11:07 #4
Hej Cheater..... Du har ret i at der stod noget om afterburn, men det var også en købeversion, og jeg ville vide om der fandtes en freeware/shareware plugin !
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:48 #5
Discreet udsender Gratis Demo CD\'er til interesserede, men på demo cd\'en findes ingen \"prøve-bar\" demo\'er. Der ligger kun film-klip og billeder. Jeg tror faktisk ikke at man kan få en \"prøve\" demo af Studio Max (Da den er så udbredt synes Discreet sikkert ikke at der er behov for det) - Men jeg kan varmt anbefale den. Desuden skulle du prøve at kontakte 3D-Connection i København ( www.3dc.dk ) De vil sikkert gerne sende dig en masse CD\'er og materialer omkring Studio Max (Har selv prøvet :-) )

ZeroHero

PS: Der findes en studie version (hvis du er under uddannelse og modtager SU) til ca. 2.500 kr det fandme billigt (normal pris ligger på 25.000 kr).
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:49 #6
Ups... læste dit spørgsmål forkert... sorry
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:54 #7
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 23:04 #8
http://www.3dcafe.com/asp/software.asp

eller

http://max3d.3dluvr.com/main.html

på denne side kan du finde de fedeste freeware-plugins til studio-max\'en (har selv fundet en masse fede) Der er en god beskrivelse til hver plugin - hvad den er til og hvordan den virker...

Held og Lykke

ZeroHero
Avatar billede michael1265 Nybegynder
01. september 2001 - 00:55 #9
Ja det må jeg sige.... det ser lovende ud. Tror ikke jeg finder det plugin jeg skal bruge, men kan se at der er en masse andre....

Takker for hjælpen...

Mvh. Michael1265