Avatar billede russe2215 Nybegynder
22. november 2006 - 18:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til smarte billeder til hjemmeside

Hej...

Jeg har siden www.tjenmoneter.dk

Min hjemmeside er lige blevet lavet lidt om, men mangler nogle lidt smart men stadig klassiske billeder til min hjemmeside.

Men du går ind i vejledning, kan du trykke på de forskellige undermenuer, og der er de sider som jeg søger nogle billeder til.

Billeder skal jo gerne være nogen som passer ind til siden og selvfølgelig har noget relevant med siden at gøre.
Avatar billede stone Forsker
22. november 2006 - 18:24 #1
Avatar billede michaeltryl Seniormester
22. november 2006 - 18:31 #2
inde på siden konto under vejledning mangler der nogen links
der står
Klik HER 2 steder, men man kan ikke klikke der.
har du forresten fået penge ud af det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 20:32 #3
Avatar billede jowii Nybegynder
22. november 2006 - 20:43 #4
Avatar billede russe2215 Nybegynder
22. november 2006 - 21:58 #5
michaeltryl:

Ja det ved jeg godt... :) som sagt er siden lige blevet lavet om så skal lige have rette de små fejl... :) Og ja, jeg har fået penge ud af det... jeg tjener ca. 1000 kr. hver 14 dag, og det tal stiger... :)
Avatar billede michaeltryl Seniormester
22. november 2006 - 22:05 #6
okay det er jo ikke så tosset hvornår regner d med de kommer på de to links eller vil du poste dem her :)
Avatar billede russe2215 Nybegynder
22. november 2006 - 22:25 #7
Det hele virker nu... har lige sat linkene der inde... så nu skulle den virke perfekt... :)
Avatar billede jowii Nybegynder
23. november 2006 - 15:50 #8
Det bar bare ikke det dit spørgsmål gik ud på.
Vi har stadig ikke fået svar angående billeder - kan de bruges, eller var det ikke det du søgte?
Avatar billede russe2215 Nybegynder
24. november 2006 - 20:48 #9
Det er også rigtig... Jeg har valgt at bruge nogle billeder fra stones link, så Stone hvis du vil lave et svar, så må du få min point... :)
Avatar billede jowii Nybegynder
25. november 2006 - 02:20 #10
Har du kigget på mit link, under menuen kan du navigerer rundt i alle billederne.
Jeg overså selv denne menu første gang jeg besøgte siden.
Avatar billede stone Forsker
25. november 2006 - 08:04 #11
svar
Avatar billede angles Nybegynder
26. november 2006 - 17:25 #12
# Jowii

Sxc.hu, er genial :)
Avatar billede jowii Nybegynder
26. november 2006 - 17:35 #13
Ja, det er den nemlig.
Men det har han åbenbart overset.