Avatar billede gamboa Nybegynder
22. november 2006 - 09:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at se sider i både IE 6 og IE 7?

Er der nogen der ved om det er muligt at veksle mellem IE 6 og 7. Der er temmelig stor forskel på hvordan de tolker visse css koder, så jeg er nød til at finde en anden computer at previewe mine sider på for at være helt sikker på hvordan det ser ud i IE6. (Har installeret IE7 på denne.) Men kan man på en eller anden måde have begge to installeret? Eller findes der måske en smart Firefox plugin? ;)
Jeg takker
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2006 - 09:58 #1
Det kan du godt, men du skal lave lidt fiksfakserier: http://tredosoft.com/IE7_standalone
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2006 - 10:00 #2
Du kan også installere en IE6-standalone: http://browsers.evolt.org/?/ie/32bit/standalone
Avatar billede gamboa Nybegynder
22. november 2006 - 10:37 #4
Jeg takker. Bruger IE6 standalone nu. Du skal vidst oprette et 'svar' før jeg kan give dig point ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2006 - 10:49 #5
Yessir :)