Avatar billede nio Nybegynder
21. november 2006 - 14:07 Der er 3 kommentarer

Kan ikke få vist .aspx side i browser

Hej
Jeg har lavet en hjemmeside i C# .NET 2.0 med visual studio 2005.
lokalt kører den upåklagelig i browseren. Men jeg har så smidt webapplikationen op på et webhotel (reseller 123hotel). Hvor den med Internet explorer 6.0 kommer med denne fejl.

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using XSL style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.
A name was started with an invalid character. Error processing resource "XXX"
<%@ Page Language="C#" MasterPageFile="~/MasterPage.master" AutoEventWireup="true" CodeFile="Forside.aspx.cs" Inherits="F...

Og i firefox 1.5.0.8 kommer med denne

XML Parsing Error: not well-formed
Location: "XXX"
Line Number 1, Column 2:<%@ Page Language="C#" MasterPageFile="~/MasterPage.master" AutoEventWireup="true" CodeFile="Forside.aspx.cs" Inherits="Forside" %>
-^

Håber der er nogen som har en løsning, for jeg har snart ikke mere hår på hovedet
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
21. november 2006 - 15:34 #1
Serveren fortolker tydeligvis ikke koden, men smider den bare ned til browseren, som opfatter den som XML.

Du er sikker på at der er ASP.NET til rådighed på serveren?
Avatar billede nio Nybegynder
21. november 2006 - 16:08 #2
ja det er der.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
21. november 2006 - 16:41 #3
Så prøv at høre dem om der er bestemte mapper dine codebehind filer skal ligge i eller lignende.