Avatar billede mema Nybegynder
21. november 2006 - 12:03 Der er 1 løsning

Visning af database kolonner som sum af alle poster i kollonen

Hej,
Jeg bruger ASP.NET 1.1 og skal oprette en formular, der sender data (tal - "Langt heltal") til en Access database. Formularen har jeg oprettet og den sender data til Access og den kører fint.

Nu skal jeg have en anden side, hvor der kan ses "SUM" af alle poster for nogle udvalgte kolonner. Hvordan gør jeg det? Med datagrid og dataset?, med DataView?... og hvordan?
Avatar billede mema Nybegynder
02. december 2006 - 23:33 #1
Lukker