Avatar billede carlo1 Nybegynder
20. november 2006 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Maximum karakterer med $_GET

Jeg har en formular som bruger $_GET ved action.

Er der nogen der ved hvor mange karakterer man kan overføre til en anden side? Jeg har en form som ikke vil Update når jeg skriver en (for stor?) tekst. Når jeg trykker på min opdater-knap som har update som action sker der intet. Hvis jeg sletter et par tegn, så den er nede på ca. det samme som før opdaterer den fint?
Avatar billede phliplip Nybegynder
20. november 2006 - 13:56 #1
Brug _POST ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. november 2006 - 17:14 #2
GET's begrænsning er ca 2-4000 tegn alt efter browser (det er nok hele URL'en med alle variable) - phliplip har ret, du bør bruge POST som method.
Avatar billede carlo1 Nybegynder
21. november 2006 - 08:09 #3
Ahh, nederen :) Smid svar så kan i dele lige over.
Avatar billede coderdk Praktikant
21. november 2006 - 10:01 #4
ok :)
Avatar billede phliplip Nybegynder
21. november 2006 - 14:31 #5
ok :)