Avatar billede punnishment Nybegynder
20. november 2006 - 00:09 Der er 5 kommentarer

International webhotel til overkommelige priser

Jeg søger en international webhotel, dvs. en webhotel der er let tilgængelig for hele jordens befolkning. Dette er nok ikke muligt, men min første priotet er blot Europa og USA. Er der et par stykker i kan anbefale, som jeg kan vælge i mellem?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
20. november 2006 - 00:55 #1
Hvorfor lige udlandet ?

Hvad skal du bruge ?
Avatar billede goose Nybegynder
20. november 2006 - 08:25 #2
er alle webhoteller ikke tilgængelige for jordens befolkning - hvis de altså har netadgang?!?

/Goose
Avatar billede punnishment Nybegynder
20. november 2006 - 09:22 #3
Det behøver det faktisk heller ikke at være. Den tjeneste jeg skal lave, skal bare være let tilgængelig fra udlandet. Hvis du kender en god dansk webhotel, der kan tilbyde en uldtra hurtig forbindelse til resten af verden, så brugerne tror at min tjeneste er hostet i deres land, må du gerne sende linket her.

goose jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men jeg skriver "let" tilgængelig. Det jeg mener er bare, at der skal ikke være lange vente tider, når der foretages en søgning eller blot en almindelig browsing.
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. november 2006 - 17:57 #4
Du kan evt prøve at tale med www.unitspeed.dk de har nået forskellige steder. Jeg bruger dem selv til nogle af mine domæner. Men jeg bruger også www.intergate.dk men jeg ved ikke om de har nået der passer på dine ønsker.
Avatar billede punnishment Nybegynder
30. november 2006 - 17:39 #5
Jeg har selv fundet det perfekte webhotel. Jeg noterede desværre ikke navnet, da jeg ikke kunne bruge det selv. Webhotellet understøttede kun php og tilhørende komponenter og andet service. Desuden var prisen på blot 49kr pr. måned, og du havde mulighed for at benytte op til 600GB trafik om måneden. Du havde stort set fri hænder mht. hvordan du ville sætte dit hotel op, og hvilke domæner du ville have til at pege til de forskellige mapper. Altså kunne du samle alle dine domæner et sted.

Kender i sådan en webhotel med så meget omk. 600GB gratis trafik og som samtidig understøtter ASP?