Avatar billede zion Juniormester
18. november 2006 - 17:13 Der er 1 løsning

Eframe eller digital ramme ?

Hejsa!!

Jeg har overvejt og købe en digital ramme eller eframe til et familiemedlem i julegave. Prisen må maks være omkring kr. 1.000.

Ved eframe tænker jeg på en digital ramme hvor man kan placere et mem kort med digitale billeder og så står den og skifter engang imellem.

Er der en der har erfaring på området. Kan i anbefale en god og billig forhandler og hvad skal man holde øje med ?

Har forsøgt og søge lidt men der findes mange modeller men alle er på udenlandske hjemmesider.
Avatar billede zion Juniormester
21. januar 2007 - 14:43 #1
Spørgsmål lukkes uden held