Avatar billede smartguy101 Juniormester
18. november 2006 - 14:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

21-22" fladskærm - what to choose?

Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at investere i en ny fladskærm, gerne en 21 eller 22". Hvilket sted er bedst købe den og hvad mærke får jeg mest for pengene ved?

Jeg kunne godt bruge svar fra nogen med ejne erfaringer :-)

Jeg har kigget lidt på denne her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240524
- Ville det være et godt køb, eller?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 14:22 #1
benytter lige pt et 27" widescreen tv (med DVI indgang) som skærm, det er faktisk helt ok, vil dog have t med en højere opløsning, og det har det du linker til, så personligt kunne jeg godt finde på at købe sådan et ;)
Avatar billede smartguy101 Juniormester
18. november 2006 - 19:45 #2
Okay
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 19:58 #3
ok ?
Avatar billede smartguy101 Juniormester
18. november 2006 - 21:32 #4
Ja, sorry. Tænkte ikke lige på at give dig point, da du ikke havde givet 'svar' men blot en kommentar. Kan godt oprette en ny tråd og så give dig point, hvis du er interesseret?