Avatar billede muzzy Nybegynder
16. november 2006 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er dette en god skærm til prisen

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=76859

leder efter en godt og billigt .. ikke mindre en 40 tommer

maks point udgives på bedste bud
Avatar billede simlau Nybegynder
16. november 2006 - 21:05 #1
hvad skal den bruges til ?
Avatar billede muzzy Nybegynder
16. november 2006 - 21:07 #2
bare som almindeligt fjernsyn .. intet andet . . jeg har maks 12500 og give godt med ,, glemte jeg og skrive
Avatar billede simlau Nybegynder
16. november 2006 - 21:19 #3
Samsung Panasonic og Sony, laver de bedst pt, er mit overbevisning, og jeg har kikket på rigtig mange forskellige tv'er.

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter et samsung. fx dette:

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=207774

Dette Samsung LE-40R73B skulle være det nyeste 40" fra dem.

Jeg ville vælge samsung er fordi de har den bedste tv-tuner i deres fjernsyn. Da det er tv du skal se på det er det jo vigtigt.

Der ud over ser der RIGTIG lækker ud hjemme i stuen.

Desuden vil jeg anbefale dig at holde dig fra plasma tv da strømforbrugt er meget højere end på LCD og levetiden er korter.
Avatar billede muzzy Nybegynder
16. november 2006 - 21:21 #4
ja det kan jeg godt se det ser rigtig rigtig lækkert ud .. men jeg lader den stå åben lidt endnu ...
Avatar billede muzzy Nybegynder
07. juni 2007 - 00:24 #5
tak