Avatar billede loonitun Juniormester
16. november 2006 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

100 hz tv kan ikke klare 60 hz?

Hej

har købt et 32 tommer sony tv om er 100 hz, men da jeg kommer hjem og sætter det til min Xbox360 finder jeg ud af det ikke kan køre 60 hz, det hele bliver sløret og grumset farverne er forkert og alt er dobbelt, nogle der ved hvorfor om jeg evt. kan løse det eller om jeg skal købe et nyt tv og sælge det jeg har nu
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 20:58 #1
prøv og se om du ikke kan sætte det NTSC format
Avatar billede loonitun Juniormester
16. november 2006 - 21:17 #2
det ville jeg prøve
Avatar billede loonitun Juniormester
16. november 2006 - 21:28 #3
hmm kan ikke se at det kan lade sig gøre nogle steder.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 21:38 #4
under valg af indgangssignal burde du kunne vælge NTSC /Pal /secam
Avatar billede loonitun Juniormester
16. november 2006 - 22:03 #5
osse når det er et tv... syntes nemlig ikke jeg kan finde det nogle steder i menu
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 22:07 #6
ja især når det er et tv ;) hvad står der i manualen ? hvilken model er det ?
Avatar billede loonitun Juniormester
16. november 2006 - 22:48 #7
jeg har fundet det nu og det virker, jeg siger mange tak og hvis du smider et svar for du lige point over
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. november 2006 - 23:09 #8
svar ;) og var det ikke inde i den menu hvor man vælger indgangssignal ?