Avatar billede jps6kb Novice
16. november 2006 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

404 ved kørsel af website

Hej,

Jeg har kopieret et website ned lokalt gennem Visual Studio 2005.
Alle filerne kom korrekt ned skrev den.
Problemet er, at når jeg trykker CTRL+F5 får jeg en 404 fejl på siden. Den har den rigtige sti.

Jeg har gjort det på min egen PC efterfølgende, og det virkede fint.
Nogen der ved hvad der kan mangle?

Har installeret VS2005 og .NET2.0 på maskinen.
Avatar billede snepnet Nybegynder
16. november 2006 - 12:51 #1
Altså .. det er et projekt du har åbnet i vs2005 du blot prøver at køre uden debugging eller?
Hvad er sat som startside i projektet?
Hvad sker der hvis du bare højreklikker på en aspx-fil, og vælger View In Browser.
Mvh
Avatar billede jps6kb Novice
16. november 2006 - 12:57 #2
Jeg har sat en start side ja.. jeg prøver lige når ham der sidder med problemet tager hjem, at højreklikke og prøv det. ;) Vender tilbage.
Avatar billede jps6kb Novice
24. november 2006 - 19:20 #3
I'm sorry.. glemte jeg havde det her åbent. Jeg har fikset det. Maskinen han sad ved, var sat op til at bruge en lokal proxy, og den havde, lur det eller ej, svært ved at finde http://localhost:1444/Default.aspx :p Tak for det alligevel.